keskiviikko 20. marraskuuta 2013

13 # Suruja.

Nyt ei oo ihan menny putkeen Baronin kans sen hampaanpoiston jälkeen. Esim. Baroni on ollu tosi energinen ja säikky, enkä oo päässy sillä meneen kunnolla, ja sitte se lähtee nykyään mua aina karkuun tarhassa ja eilenkin juutuin sen tarhan mäskiin kiinni, ja poni yritti tietenki potkasta mua. Ja sitte se vielä pelkää mun kättä, oon kai ollu liian ankara sille, mutta on sen käytös kyllä parantunutki, varsinkin hoitaessa.

Onneksi nyt Baronilla voi alkaa menemään kunnolla ja varmaan pääsen pian hyppäämäänkin pitkästä aikaa.

Raivosin eilen Baronille tosi paljon, ja siitä jäi aika paha mieli mulle, niin meen kohta taas tallille.

En oo lisäksi nyt ratsastellukkaan paljon, on ollu välillä vapaapäiviäkin paljon, ja oon aina ratsastanu korkeintaan 25 minuuttia, ja se on baronille iha liian vähän.

Tää oli nyt sellanen päivityspostaus, niin kirjoitan sitte myöhemmin paremman ja pitemmän, kuvien kera.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti